Nelămurire

De fiecare dată când am ajuns prin ClubA, Sexpirat sau alte bombe de genul ăsta în ultima vreme, am trecut printr-un scenariu similar: intrat, băut bere, agăţat proastă, ne lingem toată noaptea, dă-mi numărul de telefon, mi-l dă, bye. A doua zi o sun, hai pisi la o cafea sa ne dregem după azinoapte, să ne cunaştem mai bine şi să discutăm discuţii ca oamenii, că aseară era muzica tare şi nu am înţeles dacă încerci să-mi spui că vrei să borăşti sau ca mă iubeşti.

Şi la fel cum partea de mai sus s-a repetat în mod aproape identic, la fel şi continuarea: ştii, nu am timp, sau sunt plecată din localitate, sau am prieten, whatever, te rog să nu mai suni.

Acum, întrebarea mea este: cât de cretină trebuie să fii ca să faci treaba asta? Adică da, înţeleg, eşti combinată şi ai scăpat o noapte de cocalarul care te fute, aşa că vii in club, te îmbeţi şi te lingi cu unu de pe acolo. Dar de ce basca mea simţi nevoia să îi dai lu’ ăla numarul de telefon? De ce nu te lingi şi după aia, daca tot nu mergi să ţi-o tragi cu el, de ce nu îi zici din prima că gata, că tu de fapt esti o curva mică şi proasta şi că ţi-e frică să nu-ţi iei bătaie acasă de la coca ala cu care eşti combinată, prin urmare la revedere şi o viaţă frumoasă? Mă gandesc ca singura explicaţie raţională pentru comportamentul ăsta e următoarea: pisi se gândeşte că şi ăla care i-a băgat limba în gură noaptea precedentă în club e la fel de animal prost ca ăla de o fute şi o bate la ea acasă. Şi de frică să nu şi-o ia de două ori alege calea de mijoc…

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • Dragos  On August 5, 2011 at 11:56 am

    Sau noaptea era atat de beata incat a doua zi i-a fost cam jena ca s-a „lins” cu un pusti cu atitudine de provincial insa care se da barbat pe blog si care incearca sa imite la modul lame atutidinea de la inceputurile blogului lui zoso. Oricum sa fii refuzat pana si de proaste trebuie s afie dureros pt tine, care dispretuiesti atat de mult domnisoarele de ziua de azi. Se pare ca pana si aceste „proaste mici”, „pisi”, „cretine” au totusi niste standarde pe care nu le atingi. Imi pare rau ca esti refuzat atat de des, incearca cu alt tip de fete, nu din cluburi. Eventual cauta pe twitter sau ceva…Daca nu reusesti nici acolo, iti sugerez Playboy sau FHM, fetele din paginile respective nu pot spune nu si nici nu s esupara daca le dai flegme lingvistice in fatza.

  • kovsky  On August 8, 2011 at 6:50 pm

    @Dragos: aia cu flegme lingvistice mi-a placut, suna bine. Din ce scrii in rest pari a fi tu insuti genul de frustrat care o arde patetic pe net/fhm/playboy, si ce-i mai grav e ca ai o profunda cunoastere a istoriei blogului lui zoso. Eu zic sa o inviti la o cola pe minunata aia pe care te straduiesti sa o impresionezi postand comentarii poetice si pline de compansiune pentru „sexul frumos” si daca accepta poate primesti un pupic pe obraz la sfarsit. Dupa aia trimite-o in cluba si spune-i ca e unu’ cu atitudine de provincial pe acolo, o sa fiu bucuros sa ii exemplific cum sta treaba 😉

Lasă un răspuns

